Senior účetní

Sedí na Vás naše účetní šibenice? Pak se přidejte k našemu týmu odborníků!

Čas a místo

Nástup možný ihned
Connect Economic Group s.r.o., Hájkova 1622/12, Praha 3-Žižkov, Česko

Podrobnosti

V ČR je vedeno kolem 4 milionů ekonomických subjektů – všechny mají zákonnou povinnost vést účetnictví a řádně platit daně. Účetnictví a daně jsou však pro spoustu podnikatelů velkou neznámou, nevyznají se v tom. Přitom jakékoli pochybení u finančních institucí padá na jejich hlavu a mohou jim vyměřit nemalé pokuty.

A proto jsme jejich partnery – s jasnými pravidly, maximální zodpovědností a s týmem skutečných profesionálů na účetnictví, daně a mzdy. Poskytujeme našim klientům veškeré služby řádně a včas. Díky nám dále získávají důležité informace pro řízení svých firem.

Poskytujeme účetní, mzdové a daňové poradenství více než 200 klientům. Klientské účetnictví je zřejmě ta nejnáročnější oblast v tomto oboru. Zároveň však tou nejzajímavější a je vhodná pro všechny, kdo se chtějí učit novým věcem a profesně se rozvíjet.

Finanční účetní je skutečný poklad – to my v CEG dobře víme!

A v tuto chvíli hledáme další odborníky do našeho týmu.

​​

Předpoklady pro kvalifikaci na tuto pozici:

​- absolvované studium ekonomického charakteru

- znalosti a praxe s klientským účetnictvím a daněmi

- schopnost zaúčtovat účetní doklady (faktury vydané, faktury přijaté, bankovní výpisy a další)

- připravit všechny podklady k DPH a podat DPH

- připravit podklady pro daňového poradce k DPFO a DPPO

- profesionálně komunikovat se svými kolegy, nadřízenými a především klienty

- angličtina slovem a písmem

​Je jen na vás, jak rychle se dokážete začlenit na pozici senior účetní a kam profesně míříte. My vás vždy podpoříme pokud z vaší strany vidíme zájem o rozvoj! V našem týmu odborníků máte oporu nejen v týmu senior účetních, ale také v hlavní účetní Anně a daňovém poradci Tomášovi.

Práce u nás probíhá v POHODĚ - jak účetním softwaru, tak atmosféře v kanceláři. Jako finanční účetní budete úzce spolupracovat se senior účetními, kteří Vás budou zaučovat a postupně Vám předávat své klienty. Hlavní účetní vás bude průběžně odborně rozvíjet a kontrolovat váš pokrok.

Naši senior účetní se podílejí na vašem odborném růstu a zaučení. Ze začátku kontrolují vaši práci, postupně vám pomáhají pochopit celý proces práce, až vám předají i kompletní komunikaci s klientem. Každý klient je zcela specifický, proto je nezbytné vědět, jak správně postupovat při zpracování jeho účetnictví. Pokud vy uděláte chybu, musejí ji kolegové dlouze a nákladně opravovat. Proto pozorně poslouchejte, když vám vysvětlují specifika daného klienta, a jestliže si nejste jistí, co máte udělat, raději se znovu zeptejte. Žádná otázka není špatná, ani zbytečná. Pokud se vyskytne situace, se kterou vám nedokážou poradit senior kolegové v týmu, využijte odbornosti hlavní účetní, která se za svou dlouholetou praxi setkala s mnoha „účetními hlavolamy“.

Komunikace je u nás základ, ať už se jedná o základní dotazy, či skvělé nápady. Když máte svou práci hotovou, komunikujte ji svému nadřízenému, aby ji mohl zkontrolovat a zadat vám práci novou. Očekáváme z vaší strany aktivní a zodpovědný přístup k práci – to znamená, přítomnost v kanceláři každý pracovní den a pracovní nasazení. Na místě navíc slyšíte, jaké případy řeší vaši kolegové, takže se tím také postupně učíte.

Jsme otevřeni novým nápadům a způsobům, jak dělat naši práci efektivněji. Pokud umíte něco, co by mohlo být pro celý tým přínosem, podělte se o to s námi. U nás mají všichni prostor k tomu, aby předávali své cenné zkušenosti a rady. Ať už v podobě interních školení pro celý tým, či jako lektoři odborných seminářů, které poskytujeme pro veřejnost.

​Pravidelně pořádáme odborná školení celého týmu. Chcete-li se vzdělávat v určité problematice, naše hlavní účetní Vás vyslechne a proškolí Vás. Chceme mít totiž v týmu skutečně odborníky, kteří se chtějí neustále vzdělávat a poskytovat služby nejlepší kvality. 

Účetní sólisté, bouchači dokladů a ti, kteří s úderem 17 hodiny mají nohu ven ze dveří, u nás nemají místo!

Po skončení zkušební lhůty, odborném zaškolení a kompletním převzetí přiřazených klientů můžete využívat naše firemní benefity - např. kartu multisport pro Vás a Vaše rodinné příslušníky.

Každý účetní si u nás může po dohodě nastavit flexibilní pracovní dobu.

Respektujeme, že se občas může stát, že nemůžete přijít do kanceláře a chcete pracovat z domova. Požadujeme však otevřenou komunikaci z vaší strany - vše musí probíhat dle předem schválené vzájemné dohody. Pokud budete pracovat z domova, je Vaší povinností nám sdělit, kdy jste časově dostupní a jakou práci jste odvedli.

​​​Stejně důležitý je pro nás všechny i osobní rozvoj, který probíhá s certifikovanou terapeutkou Magdou. Jako další z benefitů máte plně hrazené 2 hodiny osobního rozvoje, kde můžete probrat v soukromí vše, co Vás trápí a stojí v cestě Vaší představě o spokojeném životě. Naše problémy nás doprovázejí všude, ať už jsme doma, či v práci - a my chceme mít spokojené kolegy, kteří budou s radostí přicházet i odcházet z kanceláře každý den.

 

Jestliže Vám sedí obě strany naší účetní šibenice, pošlete nám své CV na office@connectgroup.cz nebo níže klikněte na tlačítko PŘIHLASTE SE. 

Naše kolegyně Magda se s Vámi určitě spojí. Přiblíží Vám chod firmy a pracovní nabídku. 

Pokud se navzájem budeme líbit, rádi Vás pozveme do naší kanceláře na Praze 3. Věříme, že máte co povědět o svých zkušenostech a snech.

 

Nástup možný ihned!

Sdílet událost

CEG_web_logo_big.png