Finanční účetní | CEG účetnictví

Finanční účetní

Účetnictví je pro spoustu podnikatelů nutným zlem, kterému vůbec nerozumí, a tudíž mu nepřikládají velkou důležitost.

 

My však víme, že finanční účetní je pro firmu skutečný poklad!

Klientské účetnictví je zřejmě ta nejnáročnější oblast v tomto oboru. Zároveň však nejzajímavější a je vhodná pro všechny, kdo se chtějí stále něco učit a pracovat na sobě.

Předpoklady pro kvalifikaci na tuto pozici:

- absolvované studium ekonomického charakteru

- znalosti a praxe s klientským účetnictvím a daněmi

-

- PROSÍM DOPLNIT

Je jen na Vás, jak rychle se dokážete vypracovat na pozici senior účetní a kam až to chcete dotáhnout. My Vás vždy podpoříme! V našem týmu odborníků máte oporu v senior účetní Hance, Veronice, Kristýně, daňových specialistech Šárce a Honzovi, hlavní účetní Anně a daňovém poradci Tomášovi.

Pravidelně pořádáme odborná školení celého týmu. V případě, chcete-li se vzdělávat v určité problematice, či získat větší rozsah práce, naše hlavní účetní je "jedno ucho"! Chceme mít totiž v týmu skutečně odborníky, kteří se chtějí neustále vzdělávat a mají ambice kariérně růst. Účetní sólisté a bouchači dokladů u nás nemají místo!

Práce u nás probíhá v POHODĚ - jak účetním softwaru, tak atmosféře v kanceláři. Jako finanční účetní budete úzce spolupracovat se senior účetními, kteří Vás budou zaučovat a postupně Vám předávat své klienty. Každý klient je zcela specifický, proto je nezbytné vědět, jak správně postupovat při zpracování jeho účetnictví.

Naši senior účetní se podílejí na Vašem odborném růstu a zároveň stále zodpovídají za práci, kterou odvedete. Pokud Vy uděláte chybu, musejí ji dlouze a nákladně opravovat. Proto pozorně poslouchejte, když Vám vysvětlují specifika daného klienta, a jestliže si nejste jistí, co máte udělat, raději se znovu zeptejte.

Komunikace je u nás základ, ať už se jedná o základní dotazy, či skvělé nápady. Když máte svou práci hotovou, komunikujte ji svému nadřízenému, aby ji mohl zkontrolovat a zadat Vám práci novou. Očekáváme z Vaší strany aktivní a zodpovědný přístup k práci.

Očekáváme, že zvládnete:

- práci v účetním programu POHODA

- zaúčtovat účetní doklady (faktury vydané, faktury přijaté, bankovní výpisy a další)

- připravit všechny podklady k DPH a podat DPH

- připravit podklady pro daňového poradce k DPFO a DPPO

- profesionálně komunikovat se svými kolegy, nadřízenými a především klienty

- DOPLNIT!!!

Každý účetní si u nás může po dohodě nastavit flexibilní pracovní dobu. Očekáváme, že budete přítomni v kanceláři každý den. Respektujeme, že se může stát, že nemůžete přijít do kanceláře a chcete pracovat z domova. Požadujeme však otevřenou komunikaci z Vaší strany - vše musí probíhat dle předem schválené vzájemné dohody. Pokud budete pracovat z domova, je Vaší povinností nám sdělit, kdy jste časově dostupní a jakou práci jste odvedli, abychom ji mohli zkontrolovat.

Stejně důležitý je pro nás všechny i osobní rozvoj, který probíhá s certifikovanou terapeutkou Magdou. Jako další z benefitů máte plně hrazené 2 hodiny osobního rozvoje, kde můžete probrat v soukromí vše, co Vás trápí a stojí v cestě Vaší představě o spokojeném životě. Naše problémy nás doprovázejí všude, ať už jsme doma, či v práci - a my chceme mít spokojené kolegy, kteří budou s radostí přicházet i odcházet z kancelář každý den.

 

Jelikož jsme rodinná firma, hledáme k nám někoho, kdo nás bude chtít poznat a když se nám spolupráce bude vzájemně líbit, tak i s námi zestárnout. A pokud budete mít nápady, jak naši práci dělat efektivněji, kvalitněji a rychleji, velmi rádi Vás vyslechneme!

 

Pojďme z účetnictví udělat dobré řemeslo, kterého si podnikatelé budou vážit a vybudujme společně odkaz pro další generace.