WEBINÁŘ
Účetnictví a daně pro nestátní neziskovky
Učte se přímo od přední odbornice v ČR na neziskové organizace
a rozšiřte svou klientelu!
Pochopte rozdíly v účetnictví a daních v podnikatelském a neziskovém sektoru.
Nemáte čas absolvovat 5denní školení?
S námi to zvládnete za 5 hodin!
Jistota při vedení účetnictví je k nezaplacení, že?
8. 1. 2026 od 10:00 do 15:00

Reference účastníků:
"Skvělé školení. Naučila jsem se vše." Miroslava Němcová, Nakladatelství FRIGIDA
"Určitě bych doporučila všem účetním. Takové povinné znalosti pro všechny." Tamara Okulková, Příbytky, z.ú.
"Na mne nejvíce zapůsobil přehled přednášející, kdy bylo znát, že má bohatou praxi a s ledasčím se už setkala
a musela řešit. Líbilo se mi logické sestavení obsahu semináře, včetně prostoru na dotazy vždy po
jednotlivých tematických blocích."
Romana Smetana, 4000 Steps s.r.o.

Pro koho webinář je
Kurz je určen přímo pro účetní, management a odpovědné pracovníky nestátních neziskových organizací, kteří chtějí získat základní přehled o účtování, způsobech financování a hospodaření neziskových organizací.
Kurz je pro ty, kteří se orientují v účtování podnikatelů a potřebují si rozšířit, prohloubit nebo ověřit znalosti v účtování neziskových organizací, účtujících dle vyhlášky č. 504/2002 Sb.

Co vás čeká
S autorkou odborných publikací Ing. Annou Pelikánovou se seznámíte s účetní a daňovou legislativou nestátních neziskových organizací. Po absolvování se budete v této problematice perfektně orientovat, můžete se sebevědomě pustit do účetnictví stávajících neziskových klientů, anebo oslovit nové zákazníky pro vedení účetnictví, jako jsou například spolky, obecně prospěšné společnosti a další organizace.
Všichni absolventi tohoto kurzu dokážou nabyté informace ihned využít v praxi.

Společně si projdeme tato témata
-
Základy legislativy, která má vliv na ekonomiku a řízení nestátních neziskových organizací.
-
Obecně-ekonomické předpisy a jejich praktická aplikace u nestátních neziskových organizací.
-
Důležité pojmy u neziskovek: Hlavní a vedlejší činnost, veřejná prospěšnost.
-
Možnosti podnikání nestátních neziskových organizací.
-
Specifika účetnictví nestátních neziskových organizací.
-
Daň z příjmů právnických osob, definování a problematika pojmu veřejně prospěšný poplatník.
-
Nestátní neziskové organizace a ostatní daně.

Proč se webinář vyplatí?
-
Ušetřete drahocenný čas: získejte přehled, který byste jinak sbírali roky, za pouhých 5 hodin.
-
Zvyšte hodnotu své pozice a staňte se specialistou: Vaše znalosti budou pro neziskovky neocenitelné.
-
Vyhněte se pokutám finančního úřadu: nepřesnosti v účetnictví vás mohou stát tisíce. Investice do webináře se vám vrátí po prvním ušetřeném problému.

Seminář vede autorka odborných publikací
Kurzem vás provede Ing. Anna Pelikánová.
Anna je autorkou oblíbených odborných publikací Účetnictví, daně
a financování pro nestátní neziskovky a Sbírka souvztažností pro nestátní neziskovky.
Pravidelně přednáší pro neziskové organizace a jejich účetní oddělení nebo jejich management. Dlouhodobě také přednáší na českých univerzitách, nyní například na Univerzitě Karlově předmět Účetnictví I a II.
A co na ní oceňují návštěvníci předešlých kurzů? Je to především její smysl pro humor a nespočet příkladů z praxe.
"Se seminářem jsem byla spokojená. Paní Pelikánová ochotně zodpověděla mé dotazy, za což jí děkuji."
(Lucie Uksová, účastnice kurzu)

Užitečné materiály před i po webináři
Týden před webinářem obdržíte e-mailem studijní materiál, který pro účastníky kurzu připravila sama lektorka.
Tyto materiály zůstanou ve vašem vlastnictví.
Věříme, že budou užitečnými pomocníky při Vašem objevování světa účtování a daní nestátních neziskových organizací.
Webinář se nenahrává.
Získejte také odbornost v účetnictví a daních nestátních neziskových organizací:
Cena webináře: 3000 Kč bez DPH (3 630 Kč včetně DPH)
Termín: 8. 1. 2026
Storno podmínky:
Zrušení účasti více než 20 dní před seminářem – bude vám vrácena celá částka.
Zrušení účasti méně než 20 dní před seminářem – bude vám vráceno 50 % z uhrazené částky.
Zrušení účasti méně než 1 týden před seminářem – bude vám vráceno 0 % z uhrazené částky.
Pokud se z jakýchkoliv důvodů nebudete moci zúčastnit, můžete za sebe poslat náhradníka
(je nutné poslat jeho jméno a kontaktní údaje).
