top of page

Obchodní podmínky
pro prodej webinářů a konzultací prostřednictvím webu Connect Economic Group s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vztahy mezi společností:

Connect Economic Group s.r.o.
se sídlem Hájkova 1622/12, 130 00 Praha-Žižkov
IČO: 291 27 459
DIČ: CZ29127459
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 201521
e-mail: office@connectgroup.cz

tel: +420 702 126 248

(dále jen „Poskytovatel“)

a zákazníkem (dále jen „Uživatel“).

1.2. Tyto Podmínky se použijí pro poskytování osobních konzultací v oblasti daňového poradenství, mzdového poradenství a poradenství v oblasti účetnictví a daní nestátních neziskových organizací, které probíhají osobně v prostorách Poskytovatele (dále jen „Osobní konzultace“).

1.3. Uživatelem může být spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem se pro účely těchto Podmínek rozumí fyzická osoba, která při uzavírání smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání (dále jen „Spotřebitel“). Uvede-li Uživatel v souvislosti s objednávkou IČ, má se za to, že jedná jako podnikatel.

1.4. Tyto Podmínky jsou samostatné vůči obchodním podmínkám pro prodej webinářů, online konzultací a dalšího digitálního obsahu Poskytovatele. Pro digitální produkty a online služby se použijí příslušné Obchodní podmínky pro poskytování digitálního obsahu a online konzultací. Tyto Podmínky se na ně nepoužijí.

2. Předmět smlouvy a charakter Osobní konzultace

2.1. Předmětem smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Uživatelem je závazek Poskytovatele poskytnout Uživateli Osobní konzultaci v dohodnutém rozsahu a termínu a závazek Uživatele uhradit Poskytovateli sjednanou cenu.

2.2. Osobní konzultace má povahu odborného poradenství. Je poskytována konzultantem Poskytovatele se specializací v příslušné oblasti.

2.3. Osobní konzultace je obvykle poskytována v délce 1 hodiny, není-li mezi Poskytovatelem a Uživatelem dohodnuto jinak.

2.4. Součástí Osobní konzultace není zpracování podkladů, účetnictví, daňových přiznání ani jiných dokumentů. Tyto činnosti může Uživatel sjednat s Poskytovatelem samostatně za individuálně dohodnutých podmínek.

2.5. Osobní konzultace probíhá v kanceláři Poskytovatele, není-li výslovně dohodnuto jiné místo.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Uživatel si Osobní konzultaci objednává prostřednictvím rezervačního systému dostupného z webových stránek Poskytovatele, případně individuálně e-mailem nebo telefonicky.

 

3.2. V rezervačním systému je u konkrétního termínu uveden základní popis Osobní konzultace a její cena. Před potvrzením objednávky má Uživatel možnost zkontrolovat a případně opravit vložené údaje.

3.3. Odesláním (potvrzením) rezervace Uživatel činí návrh na uzavření smlouvy. Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.

3.4. Před odesláním objednávky je Spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů a o možnosti udělit souhlas se zahájením plnění před uplynutím této lhůty, včetně důsledků vyplývajících z udělení tohoto souhlasu.

3.5. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je Uživateli na jeho e-mail doručeno potvrzení rezervace termínu Osobní konzultace a pokyny k platbě.

3.6. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do úplného poskytnutí Osobní konzultace.

3.7. Uživatel je povinen při objednávce uvést pravdivé a úplné údaje, zejména správnou e-mailovou adresu a kontaktní údaje. Poskytovatel neodpovídá za škody či komplikace vzniklé v důsledku nepravdivých nebo neúplných údajů Uživatele.

4. Cena a platební podmínky

4.1. Cena Osobní konzultace je uvedena v rezervačním systému nebo je Uživateli sdělena individuálně. Ceny jsou uváděny včetně DPH a všech daní a poplatků.

4.2. Poskytovatel je oprávněn ceny jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele je rozhodující cena uvedená v okamžiku provedení rezervace.

4.3. Cena Osobní konzultace je splatná předem bezhotovostním převodem na účet Poskytovatele dle pokynů obsažených v potvrzovacím e-mailu / rezervačním systému.

4.4. Osobní konzultace se považuje za závazně objednanou až po úhradě ceny. Nebude-li cena uhrazena ve lhůtě uvedené v pokynu k platbě, může Poskytovatel rezervovaný termín zrušit.

4.5. Platba v hotovosti na místě se nepřipouští, pokud není výslovně domluveno jinak.

5. Průběh Osobní konzultace

5.1. Uživatel je povinen dostavit se do místa konání Osobní konzultace včas, nejlépe s časovou rezervou.

5.2. Uživatel je povinen předem Poskytovateli sdělit téma Osobní konzultace a případně zaslat podklady, které chce během konzultace projednat, aby se konzultant mohl na konzultaci připravit.

5.3. Během Osobní konzultace nedochází ke zpracování fyzických dokumentů, jejich převzetí k archivaci ani k závaznému převzetí zakázky na další služby, pokud to nebude výslovně a samostatně dohodnuto.

5.4. Za poskytnutí služby se považuje uskutečnění konzultace v dohodnutém termínu. Pokud se Uživatel nedostaví, postupuje se dle storno podmínek v čl. 6. těchto podmínek.

6. Změna termínu a storno podmínky

6.1. Uživatel je oprávněn změnit termín Osobní konzultace nebo ji zrušit nejpozději 24 hodin před sjednaným začátkem.

6.2. Zruší-li Uživatel Osobní konzultaci alespoň 24 hodin před jejím konáním, bude mu vrácena zaplacená cena v plné výši.

6.3. Nedostaví-li se Uživatel na Osobní konzultaci bez omluvy, nebo oznámí-li zrušení či změnu Osobní konzultace později než 24 hodin před jejím začátkem, uhrazená cena propadá ve prospěch Poskytovatele v plné výši jako náhrada za rezervovaný čas konzultanta, který byl Poskytovatelem vyhrazen pro Uživatele a nebylo jej možné v krátké době nabídnout jinému zájemci.

6.4. Ustanovení tohoto článku nejsou na újmu zákonným právům Spotřebitele, zejména právu na odstoupení od smlouvy, je-li dáno.

7. Odstoupení od smlouvy Spotřebitelem

7.1. Je-li Uživatel Spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dnů od jejího uzavření, není-li dále stanoveno jinak.

7.2. Spotřebitel bere na vědomí, že na jeho žádost může být Osobní konzultace poskytnuta ještě před uplynutím 14denní lhůty k odstoupení od smlouvy. V takovém případě Spotřebitel výslovně žádá o poskytnutí služby před uplynutím této lhůty a bere na vědomí, že po úplném poskytnutí Osobní konzultace jeho právo na odstoupení od smlouvy zaniká.

7.3. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel vůči Poskytovateli učinit jednoznačné prohlášení (např. dopisem nebo e-mailem na office@connectgroup.cz). Poskytovatel vrátí všechny platby, které od Spotřebitele obdržel, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno odstoupení. Vrácení plateb proběhne bezhotovostním převodem na účet, z něhož byla cena uhrazena, není-li dohodnuto jinak.

8. Reklamace, odpovědnost a omezení odpovědnosti

8.1. Práva a povinnosti z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

8.2. Uživatel je povinen případné výhrady k průběhu či obsahu Osobní konzultace uplatnit u Poskytovatele bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozvěděl, prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl. 1 těchto Podmínek.

8.3. Informace poskytnuté v rámci Osobní konzultace mají povahu odborného doporučení, které vychází z informací sdělených Uživatelem a z právní úpravy platné v době konání Osobní konzultace. Výsledek aplikace těchto informací závisí na individuální situaci Uživatele, na kterou Poskytovatel nemá plný vliv.

8.4. Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené tím, že Uživatel neposkytl úplné či pravdivé informace, případně jednal v rozporu s doporučením Poskytovatele.

8.5. Uživatel nese odpovědnost za svá vlastní ekonomická a právní rozhodnutí učiněná na základě Osobní konzultace.

9. Autorská práva

9.1. Případné písemné výstupy, metodické materiály či jiné podklady poskytnuté Uživateli v souvislosti s Osobní konzultací jsou autorským dílem a Poskytovatel je zpřístupňuje Uživateli výhradně pro jeho vlastní potřebu.

9.2. Uživatel není oprávněn tyto materiály (ani jejich část) dále šířit, kopírovat, zpřístupňovat třetím osobám nebo jinak užívat nad rámec své osobní potřeby bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.

10. Vyřizování stížností a řešení sporů

10.1. Má-li Uživatel ke smlouvě nebo k Osobní konzultaci jakoukoli stížnost či připomínku, může Poskytovatele kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl. 1 těchto Podmínek.

 

10.2. Je-li Uživatel Spotřebitelem a vznikne-li mezi ním a Poskytovatelem spor, má právo na jeho mimosoudní řešení u České obchodní inspekce (www.coi.cz) a může využít také platformu pro řešení sporů online Evropské komise (https://ec.europa.eu/consumers/odr).

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem a v případě Spotřebitele také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

11.2. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto Podmínek neplatným či neúčinným, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení. Na místo neplatného nebo neúčinného ustanovení se použije takové ustanovení, jehož smysl a účel je neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejbližší.

11.3. Tyto Podmínky jsou účinné ode dne 1. 1. 2025 a mohou být Poskytovatelem jednostranně měněny. Nové znění je účinné okamžikem jeho zveřejnění či poskytnutí Uživateli před sjednáním Osobní konzultace.

bottom of page