top of page

Podcast SníDANĚ s Šárkou: Jak vybudovat od nuly milionový byznys?

  • Obrázek autora: Šárka Pelikánová
    Šárka Pelikánová
  • 31. 7. 2024
  • Minut čtení: 2

Při škole se rozhodoval mezi obyčejnou brigádou a pozicí fitness trenéra. Ve fitku prodal za první měsíc neuvěřitelných 450 hodin tréninků a rychle poznal, že jeho superschopností je obchod a marketing. Díky svému talentu se vypracoval do manažerské pozice, která mu umožnila se společníky založit investiční fond a zanedlouho i úspěšnou firmu MyTimi. Obchod považuje za tu nejzábavnější činnost a nesnáší stereotyp. Hostem SníDANĚ s Šárkou je Jan Skovajsa.


ree

Podcast si můžete poslechnout zde:




Poslouchejte naše podcasty a přihlaste se k odběru našich novinek.


O autorce:


Ing. Šárka Pelikánová


Jednatelka a daňová specialistka Connect Economic Group s.r.o.


Šárka podporuje zvýšení finanční gramotnosti podnikatelů v ČR publikováním odborných článků v médiích. Vede oblíbené semináře Základy účetnictví a daní pro podnikatele. Ve 22 letech založila CEG a od té doby se věnuje jeho rozvoji. Má za sebou pracovní zkušenosti z Japonska, kde působila jako analytik v investičním fondu, a zároveň tam studovala v rámci MBA programu.


Vést účetnictví je pro firmy a řadu podnikatelů zákonná povinnost. Pro náš tým odborníků je to ovšem každodenní práce a zároveň koníček. Jsme připraveni pomoci i Vám, ať už jste OSVČ, nebo máte svou společnost a zaměstnance. Podívejte se na další informace a služby, které v rámci vedení účetnictví svým klientům poskytujeme.


Jaké otázky zazněly?


  1. Jak jste se dostal od kariéry ve fitness k založení vlastní firmy - MyTimi ? Je pravda, že jste zpočátku nevěděl, jaké služby budete nabízet a vrhnul jste se do podnikání takříkajíc po hlavě?

  2. Inspirovali vás samotní klienti. Jak jste ale získal první zákazníky v momentě, kdy jste za sebou neměl žádné portfolio? Vzpomenete si ještě na svého prvního klienta?

  3. Je vidět, že máte ke klientům úplně jiný, komplexní přístup. V jakém momentě přichází u vašich klientů obvykle ten aha-moment, kdy si uvědomí, jak moc byli zaměření na produkt, a získají potřebný nadhled?

  4. Můžete nám přiblížit nějaký konkrétní projekt, na který jste obzvlášť hrdý?

  5. Jaké jsou podle vás nejnovější trendy v marketingu, které by neměly uniknout pozornosti žádného podnikatele nebo manažera?

  6. Jak se vám daří balancovat mezi vedením firmy, investováním a dalšími podnikatelskými aktivitami a soukromým životem?

  7. Jaké rady byste dal mladým podnikatelům, kteří právě začínají svoji cestu?

Tato epizoda vznikla ve spolupráci se společností MyTimi.


31. 7. 2024

bottom of page