Také jste při čtení nových pravidel zaměstnávání od letošního roku lehce zpanikařili? Nezoufejte, ověřili jsme za vás, že administrativní zátěž nevzrostla nijak zásadně a dokonce jde v některých ohledech o zjednodušení. Podívejme se na aktuální úpravu v praxi na příkladech. Je tu nový díl SníDANĚ s Šárkou s hostem Filipem Krejčím.
Podcast si můžete poslechnout zde:
Poslouchejte naše podcasty a přihlaste se k odběru našich novinek.
O autorce:
Ing. Šárka Pelikánová
Jednatelka a daňová specialistka Connect Economic Group s.r.o.
Šárka podporuje zvýšení finanční gramotnosti podnikatelů v ČR publikováním odborných článků v médiích. Vede oblíbené semináře Základy účetnictví a daní pro podnikatele. Ve 22 letech založila CEG a od té doby se věnuje jeho rozvoji. Má za sebou pracovní zkušenosti z Japonska, kde působila jako analytik v investičním fondu, a zároveň tam studovala v rámci MBA programu.
Vést účetnictví je pro firmy a řadu podnikatelů zákonná povinnost. Pro náš tým odborníků je to ovšem každodenní práce a zároveň koníček. Jsme připraveni pomoci i Vám, ať už jste OSVČ, nebo máte svou společnost a zaměstnance. Podívejte se na další informace a služby, které v rámci vedení účetnictví svým klientům poskytujeme.
Jaká témata a otázky zazněly?
Zvýšení administrativy spojené se zpracováním mezd v roce 2024
Praktický příklad - mám dohodáře, jeho měsíční hrubá odměna je 10 000 Kč. Měsíčně odpracuje 25 hodin. Jak se zvýší mzdové náklady na tohoto zaměstnance za rok?
Jak se počítá dovolená u zaměstnanců pracujících na DPP a DPČ?
V jakém stavu se nachází legislativa spojená s nahlašováním zaměstnanců na okresní správu sociálního zabezpečení?
Kontrola z inspektorátu práce
Je potřeba pro rok 2024 revidovat smlouvy, případně připravovat nové?
Jak se počítá příspěvek na homeoffice a jaké kategorie zaměstnanců se týká?
Omezení benefitů pro zaměstnance 2024
27. 2. 2024
コメント